ا
-
ابراهیم حاتمیکیا
«خویشتن آرمانی» در سینما و شعر دفاع مقدّس با تکیه بر فیلم «بادیگارد» و مجموعهشعر چمدانهای قدیمی [دوره 3، شماره 1، زمستان 1398، صفحه 101-128]
ب
-
بینامتنیّت
متن پنهان شعر «همزاد عاشقان جهان (3)» با تلفیق رویکرد بینامتنیّت ژرار ژنت و مایکل ریفاتر [دوره 3، شماره 1، زمستان 1398، صفحه 67-100]
ت
-
تعلیق
کشش روایی در دو کتاب دا و کوچۀ نقّاشها با تکیه بر عناصرِ لحن و تعلیق [دوره 3، شماره 1، زمستان 1398، صفحه 129-154]
خ
-
خاطره
اعتبار راوی در خاطره [دوره 3، شماره 1، زمستان 1398، صفحه 41-66]
-
خاطره
کشش روایی در دو کتاب دا و کوچۀ نقّاشها با تکیه بر عناصرِ لحن و تعلیق [دوره 3، شماره 1، زمستان 1398، صفحه 129-154]
-
خویشتن آرمانی
«خویشتن آرمانی» در سینما و شعر دفاع مقدّس با تکیه بر فیلم «بادیگارد» و مجموعهشعر چمدانهای قدیمی [دوره 3، شماره 1، زمستان 1398، صفحه 101-128]
د
-
دا
کشش روایی در دو کتاب دا و کوچۀ نقّاشها با تکیه بر عناصرِ لحن و تعلیق [دوره 3، شماره 1، زمستان 1398، صفحه 129-154]
-
داوود غفّارزادگان
تحلیل داستان فال خون داوود غفّارزادگان از منظرِ سازوکارهای دفاعی [دوره 3، شماره 1، زمستان 1398، صفحه 155-183]
-
دفاع مقدّس
«خویشتن آرمانی» در سینما و شعر دفاع مقدّس با تکیه بر فیلم «بادیگارد» و مجموعهشعر چمدانهای قدیمی [دوره 3، شماره 1، زمستان 1398، صفحه 101-128]
-
دفاع مقدّس
کشش روایی در دو کتاب دا و کوچۀ نقّاشها با تکیه بر عناصرِ لحن و تعلیق [دوره 3، شماره 1، زمستان 1398، صفحه 129-154]
ر
-
راوی
اعتبار راوی در خاطره [دوره 3، شماره 1، زمستان 1398، صفحه 41-66]
-
راوی نامعتبر
اعتبار راوی در خاطره [دوره 3، شماره 1، زمستان 1398، صفحه 41-66]
-
روایت
کشش روایی در دو کتاب دا و کوچۀ نقّاشها با تکیه بر عناصرِ لحن و تعلیق [دوره 3، شماره 1، زمستان 1398، صفحه 129-154]
-
روایتشناسی بلاغی
اعتبار راوی در خاطره [دوره 3، شماره 1، زمستان 1398، صفحه 41-66]
-
روزهای آخر
اعتبار راوی در خاطره [دوره 3، شماره 1، زمستان 1398، صفحه 41-66]
ژ
-
ژرار ژنت
متن پنهان شعر «همزاد عاشقان جهان (3)» با تلفیق رویکرد بینامتنیّت ژرار ژنت و مایکل ریفاتر [دوره 3، شماره 1، زمستان 1398، صفحه 67-100]
س
-
سازوکارهای دفاعی
تحلیل داستان فال خون داوود غفّارزادگان از منظرِ سازوکارهای دفاعی [دوره 3، شماره 1، زمستان 1398، صفحه 155-183]
-
سینما
«خویشتن آرمانی» در سینما و شعر دفاع مقدّس با تکیه بر فیلم «بادیگارد» و مجموعهشعر چمدانهای قدیمی [دوره 3، شماره 1، زمستان 1398، صفحه 101-128]
ش
-
شعر
«خویشتن آرمانی» در سینما و شعر دفاع مقدّس با تکیه بر فیلم «بادیگارد» و مجموعهشعر چمدانهای قدیمی [دوره 3، شماره 1، زمستان 1398، صفحه 101-128]
-
شعر آیینی
درونمایه و ویژگیهای اشعار آیینی محمّدحسین انصارینژاد [دوره 3، شماره 1، زمستان 1398، صفحه 23-40]
-
شعر مذهبی
درونمایه و ویژگیهای اشعار آیینی محمّدحسین انصارینژاد [دوره 3، شماره 1، زمستان 1398، صفحه 23-40]
-
شمسالشّرف
درونمایه و ویژگیهای اشعار آیینی محمّدحسین انصارینژاد [دوره 3، شماره 1، زمستان 1398، صفحه 23-40]
ع
-
علیرضا قزوه
«خویشتن آرمانی» در سینما و شعر دفاع مقدّس با تکیه بر فیلم «بادیگارد» و مجموعهشعر چمدانهای قدیمی [دوره 3، شماره 1، زمستان 1398، صفحه 101-128]
ف
-
فال خون
تحلیل داستان فال خون داوود غفّارزادگان از منظرِ سازوکارهای دفاعی [دوره 3، شماره 1، زمستان 1398، صفحه 155-183]
ق
-
قیصر امینپور
متن پنهان شعر «همزاد عاشقان جهان (3)» با تلفیق رویکرد بینامتنیّت ژرار ژنت و مایکل ریفاتر [دوره 3، شماره 1، زمستان 1398، صفحه 67-100]
ک
-
کوچۀ نقّاشها
کشش روایی در دو کتاب دا و کوچۀ نقّاشها با تکیه بر عناصرِ لحن و تعلیق [دوره 3، شماره 1، زمستان 1398، صفحه 129-154]
ل
-
لحن
کشش روایی در دو کتاب دا و کوچۀ نقّاشها با تکیه بر عناصرِ لحن و تعلیق [دوره 3، شماره 1، زمستان 1398، صفحه 129-154]
م
-
مایکل ریفاتر
متن پنهان شعر «همزاد عاشقان جهان (3)» با تلفیق رویکرد بینامتنیّت ژرار ژنت و مایکل ریفاتر [دوره 3، شماره 1، زمستان 1398، صفحه 67-100]
-
متن پنهان
متن پنهان شعر «همزاد عاشقان جهان (3)» با تلفیق رویکرد بینامتنیّت ژرار ژنت و مایکل ریفاتر [دوره 3، شماره 1، زمستان 1398، صفحه 67-100]
-
محمّدحسین انصارینژاد
درونمایه و ویژگیهای اشعار آیینی محمّدحسین انصارینژاد [دوره 3، شماره 1، زمستان 1398، صفحه 23-40]
ن
-
نقد روانشناسانه
تحلیل داستان فال خون داوود غفّارزادگان از منظرِ سازوکارهای دفاعی [دوره 3، شماره 1، زمستان 1398، صفحه 155-183]
-
نقد و بررسی
پویۀ پایداری در بوتۀ بررسی و نقد [دوره 3، شماره 1، زمستان 1398، صفحه 184-210]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد